Wohoo

Är nästan frisk.. awesome. Jag fick en matförgiftning för första gången i mitt liv, euw.. det var skitjobbigt speciellt igår. kräktes typ hela tiden och var helt blek i ansiktet, var nära på att svimma osv.. men jag vaknade nyss och det är mycket bättre idag, kommer nog inte kräkas idag ! Imorgon ska jag till skolan igen, ifall jag inte mår sämre då alltså. Jag mår fortfarande fett illa och så har jag ont i huvudet men ska hoppa in i duschen nu och sitta där och spruta varmvatten fett länge, så att jag blir fräsch..
och har inte ätit något sen i förrigår, så är lite hungrig. fast vill verkligen inte äta för skulle bara kräkas upp det och må ännu mer illa, uäääk. Och nu är jag seriöst RÄDD för skräpmat. Nu kan jag inte äta någon skräpmat aaaaaaalls, inget onyttigt alls. Sen det här hände. Det var skräpmaten som förgiftade mig, usch usch usch, och vill verkligen aldrig få matförgiftning igen.. nu är jag rädd för mat :( vilket man kanske inte ska vara..? men fyfan vad jag hade det jobbigt igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0