Wednesday

Hej.. haha varken Emmish eller jag bloggar mycket alls, eller iaf inte idag. Men jag har haft jäkligt fullt upp och jag råkar veta att Emma också haft det. Hon kommer hem ungefär NU och har varit borta hela dagen, och själv kom jag hem för en halvtimme sen. idag äre onsdag och det innebär för min del; kurator, idrott i skolish, NO-läxförhör, träning på kvällen. Efter skolan så gick jag och emma på en promenad, i regnet. hade vääärsta tjocka vinterjackan och mössa, haha.. låg fan och solade på påsklovet, vädret är cp. aja,  vi fikade också en snabbis på kaffestugan. Men sen gick vi till emma och hon skulle åka och leta avslutningsklänning, och mamma hämta mig. då böt jag om till fotbollskläder, åt lite middag och drog på träning, och sen kom jag hem och då duschade jag, och nu är jag här och checkar dagens man! Det var min dag.. hänt mycket idag. känns det som iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0