uttråkad. trött. ont i huvet. skolans fel

Har suttit somsagt och pluggat ett bra tag nu, sen kl 5. fast blev precis klar. eller har pluggat musikhistoria och massa NO nu, skulle pluggat franska också men orkar inte, det är till fredag så har ingen panik med det. skjuter upp det , heh.  aah till rubriken, det är skolans fel faktiskt. nu ska jag sova ett tag, och sen kolla på en grej på teeeeeeeeeeeeve. gooonatt haha.. nejmen ses om ca en timme när jag sovit.
kallas att bjuda.. och glasögonen är på ,ahha.. nejmen har dem när jag pluggar HEMMA (aldrig att jag har dem i skolan, ALDRIG. folk skulle mobba mig) och när jag sitter vid datan. alltså så har jag alltid dem när jag skriver, fast brukar ta av dem när jag tar egopics, för dem förstör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0