talaaaang

Tjena. Har ganska nyss kommit hem från Talangjakten. Det var kulish men dock lite långtråkigt efter ett tag..? Nejmen det var inte så farligt. Det var liksom i slutet av dom sista framträdanden så. Och i mellan var det pauseeer och då satt jag och Johanna med några killar, tha gansters. Nä skämta, men kommer inte ihåg namnen på alla typ; OliverN, Marcus, typ.. martin och freddie om jag inte hörde fel (hähä). Btw, jag vet att ni diggar mitt asroliga skämt till Oliver; Tjena Oliver, gillar du oliver? Hahahahha, så jäkla bäääst.
Annars så innan åt jag och johannapanna på någon sak där i centrum och köpte LITE godis. Hade typ bara tio kronor var liksom. 
Vad har ni gjort denna kvällish?
oops, bjuder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0