Grönalund forevaah

Hei! Hur mår ni? Bättre än mig hoppas jag. Dagen har iallafall vart kuuul. Började med att Johanna ringde mig kvart i nio och bah "Var är du?" hehe, jag hade naturligtvis försovit mig. Jaja det löste sig iallafall och jag var färdig vid nio då pappa skjutsade ner mig till Johanna och dom skjutsade till Grönalund. Det var ju inte värsta toppenvädret till en början men det slutade iallafall regna efter ett tag. Vi åkte typ alla som var det minsta "läskigt" haha; Twister, Katapulten, bombade Fritt Fall & Tilt, Vilda musen, Jetline, Insane, Flygande mattan, Lustiga huset, Extreme, Blå Tåget, Kärlekstunnen osv. Sedan åkte vi hem ganska tidigt vid.. tre tror jag och dom hem mig, jättesnällt! :) 
Så kom hem vid typ 4 och sedan dess har jag typ suttit vid datorn, och gjort lite saker. Typ kollat igenom min garderob och vad jag ska köpa, jag är så gal1 shoppingsugen.. omg.. Skippade förövrigt simningen, hade ingen lust eller ork att gå..
Nu ska jag lägga mig och krama min käära katt (♥♥♥) och sedan ska jag sova, haha. Imorgon har jag sovmorgon till lite efter nio så då kan jag förmodligen blogga innan!
Ciaooooo

Hahaha usch random bild från idag...... Jag bjuder starkt på den. Gal1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0