Thaiiii

Tjenare tjenare. Sitter här i Solna på ett ungdomscafé, och väntar på att få åka hem haha.. för när jag ska hem så ska jag tona håret mörkt! bort med det ljusa, trivs så jävla bra i mörkchokladbrunt, det har ju försvunnit nu! var ju nästan ett halvt år sen jag tonade sist, omg.

Idag så har jag varit i Sydpoolen med Emma, Olivia, Ebba och Julia! Vi hade det roligt, och vi träffade några där som vi var med som var 15-17 år typ, som hette My, Alexander, Alexander (två hette det hah), Jens och nåra till typ..? men ye. Så vi var där nåra timmar och sen så stannade Emma och jag i Södertälje och gick i affärer, köpte ett par skor, en bikini och 2 par leggins, visar imorgon antar jag, kan inte nu!  Sen stack Emma och jag hem och drog hem till mamma, det var faktiskt första gången emma var hemma hos min mamma, där hon bor. så vi satt vid datan, bakade kokosbollar, kollade på tv och skrattade typ och sen gick hon hem och jag åkte till Solna med mamma, vi drog till centrum där och gick i affärer samt åt mat på thairesturang, jag äter typ aaalltid thai haha, så gott. Nu sitter jag här. Ska snart hem till mamma och färga håret, kolla bigbrother och imorgon är det en vanlig skoldag.. blä..


haha ooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0