tagga sommaaar!

tänkte bara säga att det är en månad kvar till skolavslutningen nu! JAG DÖR! Sedan sommarlov i 10 veckor, kan det bli bättre liksom? Älskaälskaälska. Sommaren 2011 kommer bli så mkt bättre än Sommaren 2010 och då var förra sommaren asbra då också. Alltså jag saknar alla eftermiddagar vid bergviks, den där dagen i Hagaparken you know Johanna.. fast usch nej hagaparkendagen var dålig. Och GISSA om jag kommer bomba svenska jordgubbar i sommar alltså! Bomba grönan, ung08, the voice osv osv. (Btw, det är ett tidsinställt inlägg, själv sitter jag i skolan just nu och ruttnar på slöjden. Kul!)

Johanna, Johan och Martin i typ.. maj-juni 2010.
Så söt Krickee! :D

Den dagen, kommer du ihåg Johanna..?

Usch, jag bjuder på den hörreni!









Kommentarer
Postat av: Milla

JAG VILL HA SOMMARLOV NU!!

2011-05-09 @ 20:54:01
URL: http://camillec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0