Surviver

Heidär!
Kom precis hem från skolan. Har bara ätit lite mellanmål. NYTTIGT mellanmål. Idag startades ju min nyttigmånad. Har varit så jäkla nyttig idag, hihihi. Jaja, idag hade jag lite sovmorgon för jag började kvart över nio, så jag gick upp vid åttatiden (jätteskönt! var inte alls lika trött som vanligt, när jag gick upp), gjorde i ordning mig och stack till skolan. Åt dock ingen frukost, men jaja.. drack ett glas vatten! Men , skoldagen flöt på rätt bra faktiskt, inga jäättehemska lektioner och vid halv fyra slutade vi. Fick mina omdömen för den här terminen, också. En höjning, resten likadana som förra terminen. Så är rätt nöjd. (Höjning i franska ifall nån undrar, nu har jag vg.. förut g.. hehe..) Jaja, nu ska jag på träning snart. Vi ses!
just nu. ego :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0