Summer outside

Hej bloggäään.
Jag bloggar ju här, inte ofta men ibland och det gör ju inte Emmish för hon har ju en annan blogg nu men jag tare chiiill asså, nejmen jag har inte bestämt mig om jag ska skaffa en egen blogg eller inte, så medans jag funderar så bloggar jag här.

Igår: Gick upp, gjorde i ordning mig och så. drog till skolan, en ganska chill dag. Och i skolan serverades det fiskgratäng haha, och emma och jag var ganska hungriga så vi gick hem till emma och fixade pannkakor med sylt och grädde, haha, onyttigt, och man mår illa efter, men sååå gott..! ah men slutade vid halvtre och gick hem till mamma, där så packade jag, pluggade inför ett prov som var idag, kollade på tv, och hade det ganska mysigt faktiskt, ensam i mammas lägenhet! sen hämtade mamma mig och jag tog med mig all packning och åkte hem till pappa. Då packade jag upp och bytte om, tog på mig regnjacka osv, (haha ooh) för det ösregnade ju ute. Sen så åkte papi och jag till Solna (like allways. älska älska älska solna centrum) och jag shoppade, och så bjöd han på middag, vi tänkte äta thaimat men eftersom jag gjorde det senast dagen innan så tog vi ett annat ställe så åt lasagne, aasgott det med! Sen gjorde vi lite andra stuuuff och sen åkte vi hem, kom hem vid nio. Då bloggade jag, städade, tog eeegopics och lite sånt.
Idag: Gick upp (in tha hooouse, bor hos pappa nu, jätteskönt. det är mysigt hos mamma men jag känner mig mest hemma hos pappa.), gjorde i ordning mig och allt dedär, kollade vakna me the voice, stack till skolan. Chill dag där med, först hade vi engelska då jag satt och skrev nån text om sommaren typ, sen hade vi musikPROOOV men det gick bra för mig, eller jag fick 9/10 så är rätt nöjd. Sen en lång rast då vi satt och spelade kort, sen svenska och sen gick vi ned till Berga och kollade på 98:orna som spelade nån fairplaymatch, jag och emma är ju så bäst för vi siitter och skriker som värsta fjorrarna, haha.. ah men det var på lektionstid så det var ju chiill och på matten sen så tog jag och emma bara egopics och skickade till 118800 , samt skrattade, sen drog jag ned till berga igen och kollade på idrotten, och sen var dagen slut så har inte behövt anstränga mig alls idag, okej förutom på musikprovet. Kom iaf hem sen och då bytte jag om till byxdress och gjorde lite saker, sen mötte jag emma i centrum och vi satt i värmen och snackade, åt lite gott och sen gick vi en långpromenad! ÄLSKA VÄDRET. kom hem sen och åt grillmiddag.
haha muupp innan jag drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0