SPANIEN IN MY HEART

Saknar Spanien (Gran Canaria) så sjukt jävla mycket. Vill dit. Vill vara där i en vecka nu och bara sola, bada, ha det bra och njuta. Jag njöt inte tillräckligt när jag var där, för jag minns att jag längtade hem. Fattar egentligen inte varför jag längtade hem för det var underbart där men jag längtade ändå hem.. så njöt inte tillräckligt. Nu är det ett helt jävla halvår sen jag var där, november 2010. Ska ju iaf dit om mindre än två månader igen, fast inte till kanarieöarna utan då till spaniens västkust, men det blir lika bra det. även fast jag äääälskar kanarieöarna.
Och på bilderna kan det se ut som om jag åt hela tiden när jag var där, haha. Det gjorde jag inte, men det var ju mest då man hade kameran framme. även fast jag åt mer än vanligt där men det gör man ju när man är utomlands..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0