Sorry sorry sorry

Är så ledsen.. detta är MITT första inlägg i Maj!? :o haha. A men har verkligen haft annat att tänka på och har gråtit som fan också och mitt liv suger verkligen men jaja. Nu ska det bli som en liten nystart iaf... som jag alltid säger iofs. Men men.
1 maj, söndag: Chillade ganska mycket bara. Eller var i Solna i speakerbåset på en landslagsmatch och jobbade där alltså. Var där i några timmar, annars var jag bara hemma. Somnade gråtandes... :/
2 Maj, måndag: Var i skolan från kvart i åtta till ungefär kvart i fyra, yeeey 8 timmar!.. Men sen drog jag hem och det var vid fyra och sen fick jag veta att min träning började kvart i sex redan (den brukar börja vid sju-åtta-nio dära) så jag fick aasstressigt och blev tvungen att direkt dra på träning typ. Sen tränade jag, tråkig träning men ändå skönt att röra på sig, sen stack jag hem och åt middag, duschade och låg och sörjde i min säng med datorn typ hela kvällen. nolife
3 Maj, idag: Har precis gjort i ordning mig och ätit lite frulle och ska till skolan nu. Har ingen träning ikväll vilket är skönt, men måååste plugga :( ligger efter som fan. jaja, vi hörs, puuss!
Och btw, det snöar idag. VAD ÄR DET HÄR!? det är fan MAJ !? snart sommar ju? haaatar't. I december och januari är det mysigt med snö men nu är det fan sommar snart.. ååh jag hatar det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0