Mys

Har haft en mysig dag faktiskt.. jag har tagit hand om mig själv jättemycket! cozy times! eftersom jag fortfarande är sjuk, fast  bara lite nu men ändå, så ville jag "njuta" av att jag inte är i skolan som alla andra, ska ju liksom dit imorgon (blir frisk över natten tror jag) och då är det back to hell så idag började jag med att blogga och så, sen så tog jag en lång dusch, smörjde in mig med massa krämer osv! Sen satte jag på mig en jättemysig badrock, ni vet en yasuragirock? någon läsare borde varit där, det är iallafall ett japanskt spa som jag var på år 2009. Då fick man rockar där alltså. Plattade även håret, (så jag har mindre att göra imorgonbitti), och sen satte jag mig och läste jäättemånga tjejtidningar, sånt som man behöver göra ibland..! Läste över 45 stycken haha, räknade. Läste alla jag hittade i mitt rum, varav typ 35 av dem var FRIDA, jag älskar verkligen FRIDA, hehe.. Sen var det Veckorevyn, SOLO, OKEJ osv. Sen fixade jag ett varmt bad med en blåbärsbadbomb, och låg o njöt av det i typ en halvtimme, häärliga tider haha. Nejmen man måste ta hand om sig själv när man är sjuk. Igår liksom sov jag och satt vid datan hela dagen bara.. orkade inget annat. Har även städat lite, och nu sitter jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0