mycket

Heidär. Har typ inte bloggat på evigheter men vem bryr sig, ska ju nog skaffa ny blogg (eller har redan gjort det men vet inte om jag ska behålla den eller om jag ska göra en ny för gillar inte namnet. skaffade den typ nåra dar sen men har inte sagt namnet till nån dårå)
I lördags så mådde jag jättedåligt, och var jättetrött. Men Emma frågade efter ett tag om jag ville shoppa och man mår ju aldrig sämre av shopping.. ;) så vi åkte till skärholmen! hittade dock inget, inte alls ofta det händer.. så kom hem tomhänt faktiskt, men lika bra det för då gjorde jag iaf inte av med pengar haha! Vi kom hem någon gång på kvällen och då var jag jättehungrig för hade inte ätit sen tidigt på dagen, och pappa hade grillmiddag klar då, så vi åt kött med potatis och grönsaker och bea, sen fick vi gäster. Min lördagkväll var skitmysig , allihopa satt utomhus från kl 7 till 11 ungefär, framför en brasa och snackade, med massa filtar och en skål chips. Supermys! Sen gick dem hem vid 11 och jag gjorde inte mycket alls då, var väldigt trött också så gick och la mig väldigt tidigt.
Igår så gick jag upp, åt en jättegod frukost ute i sommarvärmen och stack på fotbollsmatch sen. 1 minut efter att jag gick in på planen, så kapade jag en person i 25årsåldern och fick de gula. (gult kort). Haha.. så bra. Nejmen skrattade typ nästan när jag fick det, var faktiskt kul. Aja, sen åkte jag hem och duschade, åt, packade och mamma och jag åkte hem till henne. Där så kollade jag på tv, pratade med mami om massa grejer.., plattade håret osv och sen åkte vi och köpte mat, jag köpte thai och hon sushi. DÖR för thai! Köpte även en hårfärg och en SOLOtidning, (och rakhyvlar men det är inge roligt att berätta haha), mys. Sen åkte vi hem och satt och snackade jättelänge om allt möjligt medans vi njöt av vår mat. Sen kollade vi på bigbrother och gick sen och la mig.
Idag så gick jag upp, vid 7. Gjorde i ordning mig, åt frukost, kollade på vakna med the voice och gick sen till skolan. Började kvart över nio. Sen vid halv fyra så slutade skolan och jag gick hem (bor hos mamma nu från igår tills i övermorgon), åt mellis och satt och kollade på familyguy och sen hämtade pappa mig och vi åkte på utvecklingsamtal. Nu kom jag precis hem från det.. är just nu hos pappa och ska snart åka hem till mami, vi ska laga mat tillsammans och snacka som vanligt! mamma&dottersnack youknow, träffar inte henne ofta alls längre sen hon och pappa separerade, vilket var i Januari. För jag bor mestadels hos pappa eftersom han bor i mitt älskade hus och jag har allt här, och har växt upp här och så, jag älskar liksom mitt  hus, och mitt rum och så. Plus att alla kläder, grejer, datorn och ALLT är här. Men mitt rum hos mamma är typ 4 ggr så stort + där har jag plastmaTV på rummet och det är jättemysigt där med, men hon flyttar i sommar så då ska jag inreda nytt rum också, i rosa såklart! och jag ska även bo varannan vecka då, och köpa dator dit också så då blir det mycket uppdaterande vart jag än bor! Jag har en stationär dator hemma hos mamma, men den är jättekonstig och seg så jag orkar aldrig gå in på den, dessutom så bor jag ju där inte så ofta somsagt och när jag väl är där så vill mamma umgås med mig också, hon brukar gråta när jag ska flytta hem igen, haha naww..
behövde skriva av mig lite, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0