My thirsday!

hejdär! Min dag har varit bra faktiskt. Började med att jag "försov" mig, till kvart-tio i sju. Skulle gått upp typ kvart över sex, hade ställt klockan då men den ringde inte, jag ba okej..? men konstigt nog vaknade jag av mig själv kvart i sju hah.. det var tur iaf! så jag skyndade mig lite men det flöt på. Imorgon ska jag visa en svart blus-sak som blev min igårkväll. jag hade den idag och jag är kär gånger tusen! jaja, så tog på mig den med ett par svarta byxleggins bara, och smycken till det! sen stack jag till skolan och det var en rätt bra dag! sen så stack jag hem, solade och städade lite, åt och stack på träning. den var ovanligt rolig, dem brukar vara tråkiga men den här var rolig! :D så åkte hem med ett "leende" haha.. sen åt jag middag och har även låångduschat! Nu börjar eurovison. Hare fint, vi ses imorgon! Och ska tjaaata på Emma så hon bloggar mer än vad hon gör.. det är ju typ bara jag som bloggar.. aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0