Love in rewind

Blä. Orkar inte blogga egentligen. Ligger här hemma med världens migrän och vill bara sova. Ska sova snart (haha) och sen stiga upp om nåra timmar och då äta middag, kolla på Eurovision semifinal 1. Ska bara berätta om dagen först. Först skola, en rätt okej skoldag. Vid halvtretiden stack jag och Emma till skogsäng och var där kanske en timme men det hände iinget där så vi ska kanske dit nån annan dag istället. så vi stack hem igen. Vi solade liiiite på bergvik men vi hade inga badkläder lr nåt, sen stack hon hem till sig och jag skulle precis sola i byxdress när det precis då blev kallt, fuckfuckfuck. så jag gick in och ligger och halvsover nu. är skithungrig också.. knappt ätit nåt på hela dagen. Hare fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle väl inte banta? :) för man borde äta nått om man inte bantar ... :o :)

2011-05-10 @ 19:30:32
Postat av: Johanna

anonym: jag bantar inte, men jag äter mindre nu än förut (och nyttigare). jag åt efter att jag bloggade!

2011-05-11 @ 06:50:22
URL: http://twofreaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0