Jag suger på att blogga, jag erkänneeer!

Sorryyyyy för min bloggning. Jag suger på att blogga men jag har, dom här två dagarna haft rätt fullt upp.

Igår; Skola fram till halvtre, gick på promenad med Johanna ner till centrum, kom hem, åkte iväg igen för att leta efter skolavsluningsklänning. Hittade, enligt mig, en världsfinklänning  och vita jeans. Är jättenöjd och dessutom är det så otroligt skönt att ha det där med klänningen klart! Mamma skjutsade mig till simningen och då var simningen i två timmar och kom sedan hem vid typ tio. Åt och gick och la mig så jag hann inte blogga igår..
Idag: Skola fram till kvart över två gick hem till Lovisa och var med henne fram till fem-sex då jag gick hem och nu har jag degat framför the computer sedan dess. Ska strax käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0