Hej hopp

Hei! Vad har jag gjort idag..? Ehm, varit i skolan och pluggat. Skolan tar över mitt liv känns det som, haha. Är så skoltrött som man kan bli! Som tur är det bara 3och en halv vecka kvar och imorgon är det ändå fredag och jag slutar vid ett. I helgen blir det att tagga grönan och kolla på Eurovision enda borta i Sollentuna! 
Just nu sitter jag och kollar på Eurovision, semifinal eller vad det heter. Jag måste nog erkänna att Eric Saade var snygg ikväll men inte så snygg soooom.. Whatever, jag kan inte nämna namn så det är inge roligt. :( Nejmen resten utav alla bidrag är ju inte så speciellt bra så Eric borde väl lätt komma vidare? Sedan ska jag iallafall lägga mig.
Nu visas resultaten, puss och kram!
Bjudeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0