Gotta hurry

Hinner egentligen inte sitta här.. har träning som börjar kl kvart i sju och ska cykla dit.. för ingen kan skjutsa mig. har inte cyklat på typ ett år..? måste hitta min cykelnyckel också, skrik och panik.

Nejmen måste göra andra grejer först så vi ses imorgon TROR JAG för har ett tight schema imorgon också, först skola, sen direkt hem till mormor för att baka matbröd (vi är tvingade), sen direkt på träning därifrån och sen hem, vid åttatiden typ, men då ska jag göra andra grejer så vene hure blir. Idag iaf så har dagen varit helt okej, är ju frisk , wohohoo. nejmen var i skolan först, till typ halv tre och då stack Emma och jag till skogsäng och checkade bollsporten där och sen gick vi till mig och gjorde lite grejer och sen gick jag med henne hem en bit, nu är jag här och ska på träning.
haha bjuder.. hatar att ta seriösa bilder så blir oseriösa och speciellt när jag är stressad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0