Freeeedag

Wohooo. Mår bra! Jag menar, det är ju fredag och jag har överlevt skoldagen dessutom! wiho. Var i skolan framtills ca 1 , a usual friday. sen drog jag hem och då skulle vi tydligen få gäster , så då kom dem och vi fikade (det är ju fredag, ehehe) och satt och snackade i solen, det är ju så jäkla varmt! Nu ska jag snart bege mig mot rönningecentrum och sälja massa bakverk och matbröd och sånt med klassen. Vi håller på och få in cash till klassresa så.. hihi. bakade somsagt igår. Där ska jag vara någon timme och sen dra hem, eller nåt. Vi ses ikväll! kör på byxdress nu, den bloooommiga. Är kär i båda mina byxdressar, så sjukt mysiga och sköna när det är så varmt ute! Har dock en vit kofta också för det blir nog kallare snart och ska va ute ett tag, men ye och sen pilotbrillor!  puuuss
uäk bjuuuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0