Fredagskvällen:

Emma och jag åkte till Salems C och skulle hitta nåt bra ställe att käka middag på. Slutade med salemsgrillen för vi orkade inte betala så mycket, haha.. jamen gott var det faktiskt. Dock blir man ju verkligen äckligt mätt av sån där snabbmat. Men har inte käkat sån mat sen Februari och en gång är ingen gång.. (:$). Jaja, sen när vi ätit klart så ställde vi oss i kön till talangjakten. Sen efter typ 1 timmes försening så öppnade dem. Sen var det talangjakt i ca fyra-fem timmar. Med pauser dårå. Naaw Erik Rapp, asgöllig. Har sett honom på tv för ett par år sen, och han var gästartist där idag. Han är 96:a och snyyygg. Och jag bah "tjena Erik." till honom , han bah "hej :D" aaw. Jaja, låter som en liten fjorre nu. Men det var kul att kolla på talangjakten, kanske ska vara med nästa år.. OM JAG VÅGAR. Jag sa förra året också att jag ville va med i år men jag pallade aldrig, och det är också värsta risken man tar - gör man bort sig, då gör man bort sig inför hela jävla rönningesalem. Jaja. Kom hem vid.. 12 tror jag, då låg jag med datorn i ca någon-några timmar och vid 2-3 somnade jag. Nu vaknade jag precis.
söta Emma!
bjuuuuder, (här e man cool..)
haha tjockisar! nejmen , en gång är ingen gång..


;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0