FREDAG!

Fredag idag! Så jävla nice. Ingen skola på på 2 dagar nu och sen har jag 3 skoldagar och sen 5dagarslov, sen 2 skoldagar fast det är arbetslagets dagar så inte riktiga skoldagar, och sen SOMMARLOV! så bara 3 riktiga skoldagar kvar nu.... awesome.
Skoldagen flöt på bra, den var kort och vid 1 så gick jag hem och någon timme senare så drog jag på mig en stor mysig regnjacka och stack ut i regnet, fast det regnade inte då iofs haha, men det började regna senare och hade regnat den dagen så, och mötte Emma, vi gick en promenad och sen gick vi tillbaka till Rönninge där vi köpte varsin påse godis och satt och snackade under ett träd för att skydda oss mot ösregnet, var ganska mysigt faktiskt. sen kom 2 sköna killar och bjöd oss på läsk, haha aw , och vi snackade med dom ett tag och sen fick jag skjuts hem. Nu är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Anmäl er gärna till Dagens blogg för chansen till fler bloggläsare! Lycka till! Puss

2011-06-29 @ 15:35:59
URL: http://myliiifebelike.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0