Fredag om typ 2 timmar

Heei. Torsdag idag. Dagen började med att jag gick upp, gjorde i ordning mig, åt frullebulle osv. Körde på byxleggins och en blommig blus idag.. skoldagen var väl okej antar jag, förutom sista lektionen då det var elevens val och jag och massa killar har idrott, blää typ grät stora delar av den lektionen hah.. har blivit jättekänslig. jaja. Sen så åkte jag hem till mormor och jag bakade dära, haha. asså man är tvungen, vi ska sälja imorrn med klassen. Så jag bakade 2 stora limpor-saker, sen kollade jag på film fast hann inte se klart hela, ska göra det nån annan dag, sen åt jag äpple och stack till träning. Träningen var tråkig och det berodde också på att jag hade ont i revbenen.. vet inte varför. men tog det rätt lugnt då, men sen blev jag hämtad och duschade, åt middag och har chiilläät sen dess. Nu ska jag snart börja ta bort smink osv, ska ju upp vid 6 imorgon som alltid.
Imorgon är det fredag och min fredag kommer bli rätt bra, hihi. Har dessutom redan lagt fram kläder tills imorgon, då slipper jag liksom tänka på de imorrnbitti. Men imorrn kmr jag alltså ha mina lackleggins, en svart blus-sak och linne under, och sen smycken. FREDAG JU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0