FÖRSTA MAJ

Tjena. Igår var det majbrasish som sagt dåra. Det var väl mysigt. Mötte Johanna vid åtta och sedan satt vi typ och grillade marschmellows i någon timme. Mamma var en snelhest för hon köpte liksom marschmellows, en chokladkaka och mariekex för att göra speciella kex/kakor typ. Så det var niice. Men ja. Jag har värsta bråttom nu för ska duscha, göra iordning mig, käka frukost, sälja  innan typ halv tolv typ. Och imellan det blogga, vet inte ens om jag hinner blogga men det lär ni väll märka. Sedan ska jag som sagt åka in till stan och möta Hanna och Paulina. Men harebra iallafall!
(Bild lånad av Johannapanna bara för att min kamerasladd är borta :@)

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack! :)

2011-05-01 @ 11:06:50
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0