5 things you don't know

1. Jag har glasögon, haha... :( Använder dem bara hemma. Skulle typ mobbas i skolan om jag hade dem hahahha så undviker det.. hatar att ha dem och trivs inte alls i dom, känner mig som en tönt i dem
2. Skulle jag få EN önskan så skulle det vara att få min älskade Gullregn tillbaka. <333333333333333
3. Jag har FOBI för kryp. Alla sorters kryp. Är inte rädd för något annat, är 100% orädd för ALLT annat verkligen. Dem som känner mig vet det, elr dom flesta. jaag kan verkligen göra ALLT utan att vara rädd. Förutom att vara i närheten av ett kryp, eeuwww... så äckligt
4. Jag har bloggat i ca 3 år nu. omg. Har haft.. 14 bloggar vad jag kommer på, hahaha. varav 6 som jag "satsat" på. asså som jag haft länge och haft en del besökare på. dem andra tog jag bort typ direkt
5. Jag är beroende av facebook. Blää. Skulle vara jävligt skönt om facebook togs bort, då skulle jag inte vara inne på datorn alls lika mycket, och då slipper jag min huvudvärk, osv. facebook är ju fan egentligen skittråkigt.. men jag är i snitt inne på fejjanbejjan 8 timmar per dag. tragiskt. (jag gjorde ett test och där stod det att jag varit inne 2100 timmar på ett år och då blir det typ 8 timmar per dag. det var 2010, nu år 2011 har jag varit inne ännu mer haha.... så blir väl ca 10-12 timmar per dag, typ nästan hela dagen hahahh no life.
Old, från Påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0