2 Bad

bloggade inte igår.. inte bloggat idag först nu.. aj aj Johanna Roos..
Jaja, igår hann jag inte och idag har jag inte orkat. Igår så var det ju fredagen den 13.. Inget dåligt hände mig :D jo lite små stuff men det händer liksom typ hela tiden så det är jag van vid. Annars så var det en bra dag igår, först var jag i skolan i några timmar och sen drog jag, Olivia, Olivia, Julia och Emma till bergvik och nåra badade, inte jag, badkruka.. , ah men sen kom Anton och Johan och dem var med ett tag och sen jag, Emma, Anton, Olivia, Olivia och Emma (alla förutom Julia alltså, haha) vidare till nåt spökhus, där vi typ drog in fast sen kom en gubbe och skällde ut oss för att vi inte fick va där, lr nåt. ja men då gjorde vi lite andra grejer och sen gick alla hem förutom jag, Anton och Johan och vi satt å snackade i nån halvtimme, vid nån bänk och sen drog jag hem, var tvungen. Packade och taggade hem till mamma. Vi åkte och köpte thaimat och var sen hemma hos henne. Sov där. Idag: Vaknade i morse, åt brunch-sak och åkte hem till huset. här har jag sjungit haha, dunkat musik, halvsovit och hållt på me datan hela dagen, behöver det.. snart får vi gäster och har även gjort i ordning mig dårå. Och imorgon blir det grööönan med bästevän! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0