15 Maj - Grönan

Hejsanhejsan! Tidigt imorse, eller ja vid nio, så åkte Emma och jag till grönan. Vi kom dit vid tio och var där till typ 3-4. Vi skulle stannat längre men jag blev skitillamående och höll på att spy.. blir asillamående av snurriga grejer, mest popexpressen men den brukar jag skippa pga det, men tex extreme osv, snurriga grejer. var också skithängig. så vi åkte hem då och jag typ sov i bilen på väg hem, hah.. sen hemma så kryade jag, eller jag låg och höll på me datan i min säng, alltid skönt. Är faktiskt inte alls hungrig, woho. Nejmen vi åt på grönan, fast det var skiitäckligt om jag ska va ärlig, men åt ändå.
Dagen har varit blandad, men i stort sätt rolig. Jag har skrattat mycket och då jag inte mådde illa så hade jag jätteroligt! Vi stalkade tilten, vi typ åkte den minst tjugo gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0