Emma tha (man) woman

Tjena. Mitt första inlägg i den här bloggen dåra. Jag heter Emma, och som Johanna skrev förut så äre vi två som driver och skriver i den här bloggishen. Ska satsa på den här bloggen nu, innan i mina tidigare bloggar har jag liksom bloggat någongång i veckan men det blir det ändring på nu! Jag är 13 år, 14 om nästan ett kvarts år (bra på matte e jag ockssååååå, nejmen haha..), nejmen jag blir 14 i sommar.
När jag inte sitter här och nördar mig framför datorn så simmar jag två gånger i veckan och annars gillar jag också att shoppa, vara med vänner, bada, gå på bio, blogga, lyssna på musik och sånt där allmänt som de flesta gillar.
Som person är jag väl ganska galen av mig.. Nejmen, jag älskar att skratta, och ha kul. Förut var jag väldigt, väldigt känslig men som tur är så har det växt bort, haha. Nej nu ska jag inte tråka ut er med maassa långtråkig information, ni får väl lära känna mig efter hand.  :D
Johanna;  Emma är världens bästavän hiih. Hon är jättesnäll och vi har samma humor och vi skrattar jättemycket , hon är den jag skrattar och trivs mest med. Känner ibland  när jag är med någon annan att jag inte är mig själv riktigt, eller att jag inte har roligt, men med Emma är det både och. Är mig själv till 100 procent och skrattar mer än med någon annan, hihi. Som Emma skrev om mig dårå, så är jag också skitglad över att vi blivit bästisar från att hata varandra! SÅ lycklig , det är jag det. Yes, finns väl inte så mycket mer att säga men Emma är en snelhest. Och däregäller bloggniningen, NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0