torsdaaag

Hejhej. Sitter just nu och kollar på MTV, som vanligt dåra. Och Johanna var här igen, fast inte så länge. Annars idag har jag varit i skolan, som var helt okej faktiskt. Kunde varit sämre, dessutom kom jag fatt i matten så nu ligger jag inte efter någonting längre, inte i nått ämne, woho! Dessutom den sista lektionen fick vi sluta tidigare för vår lärare var tvungen att gå någonstans. Har inga läxor den här veckan heller vilket är skönt också, dock måste jag städa mitt rum nu..
Dessutom har jag träningsverk i magen bara för att tränarna igår tvingade mig (eller ja, dom sa att jag skulle göra det, och ah ni fattar) typ hundra situps.. :(
haha lite failad men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0