Torsdag

Hei, Johanna här. Sitter och dunkar musik och mår bra faktiskt, första dagen denna vecka som jag mått bra, hehe. Har precis stooorstädat mitt rum och rensat & städat garderoben, dammsugit, dammtorkat, tömt papperskorgen och rensat som fan. Skönt faktiskt, blev en del som slängdes. Och har knappt kunnat röra mig i mitt rum denna vecka, det har legat saker och kläder över hela golvet så har behövt hoppa ,haha. Men nu så. Ska iväg på träning på berga (fast behöver egentligen inte nämna att det är på berga för vi har ALLTID - 5 dar i veckan, på berga typ) vid halv åtta, och lär komma hem vid strax innan tio, då blir det duuuusch. hihi. Innan jag städade mitt rum så var jag i skolan btw, går skitbra för mig där just nu, har G i SO men kommer nog höja det nu tror jag, för har gått skitbra med det vi jobbar med nu. I de andra ämnerna gåre också greaaaaaat. Pusspåreej!


haha så jäkla cool. Nejmen jag och min coolish dannyaffisch, typ i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0