To hit the floor

old

Hei. Känner att jag uppdaterat dåligt. Iaf jämfört med Emma, hon bloggar ju mycket som fan och det ska jag lära mig att göra! Så skärpning Johanna! Idag har jag varit i skolan, skitseg dag, (varit hos Emma i nån kvart eller så men sen så blev vi tyvärr osams så jag gick hem. Nu är vi inte det längre.) Sen så har jag dunkar musik (och snackat i radio..), varit på en skitjobbig träning men nu efteråt så är det ju skönt att veta att man verkligen behövt jobba hårt. Kommer vara helt stel imorrn. Elr iaf ha träningsvärk. Jaja, sen har jag ätit middag + ananas (min drog + att det är nyttigt vilket är gryyyyyyymt), och nu är jag här och ska snart sova faktiskt pga att jag är trött som 17 faktiskt, och ska ju upp kl 6 imorgon som vanligt.
Vi hörs imorgon sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0