Johanna in tha house dårå.

Tjenaretjenare, första inlägget på denna blogg nudå! Mitt namn är Johanna och tillsammans med Emma så äger jag denna bloggen! Vi är bästepolare och nu tänkte vi blogga tillsammans dårå!
Jag är 13 år (fyller 14 om ett halvt år) och är alltså 97:a. Mycket av min tid går till fotboll, har spelat i 10 år och älskarT, damlag hehe. Så 4-5 kvällar i veckan så lirar jag fotboll! Annars så älskar jag att umgås med kompisar, shoppa, kolla på bio, bada osv.. Jag är egentligen blondin men har numera mörkbrunt hår hihih, och sen har jag grönbruna ögon och sådära. Yes men som person så skrattar jag mycket och är glad, snäll och så. Sen får man väl avgöra själv hur jag är som person för jag vettefan alltså.
Emma: Alltså, Johanna är den bästa vännen man kan ha. Jag antar att alla skriver och säger så om sina bästa vänner med Johanna e verkligen den bästa vännen man kan ha, iallafall jag kan ha. För vi har alltid roligt med varandra, men henne skrattar jag mer än vad jag tror att jag gör med någon annan. Jag har så otroligt många minnen även fast vi snart bara varit vänner i ett år. Innan var vi fiender, som säkert många av er har hört. Vi hatade varandra, ja ni vill inte ens veta. Men någon dag i april förra året så förendrades allt och vi åkte in till Södertälje centrum för att då "fönster"shoppa. Många av er har säkert hört den historien ett antal gånger, haha.. Men jag är så otroligt glad att vi åkte in den där dagen till södertälje, dagen då vi blev riktiga vänner. Från fiender till bästa vänner. Som sagt är Johanna skitsnäll, och jag har alltid kul med henne, hon är glaad och ja mycket mer. Fel sagt, hon är inte min bästa vän. Hon är mer än så. Hon är som en syster för mig. Älskar dig, bästavään. :D
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0