Saaaaaaarry

Så ledsen för att jag aldrig bloggar..men min dator är trasig och jag hinner verkligen inte.. men men, ska bättra mig. Som jag alltid säger..
Idag började dagen med att jag drog till skolan, var där tills lite över 1 som varje fredag. Skoldagen var bra faktiskt! Gick sen hem till Emma och vi gjorde väl lite grejer, eller ja vi gjorde ju en ny design. ;) Hehe. Vi skulle blogga då men precis innan vi skulle publicera inläggen så stängde Emmas dator av sig, haha och så blev det typ 3-4 gånger och sen orkade vi inte mer. Hehe :) men sen drog vi till centrum och Emma köpte sig en rejäl godispåse. Vi satt i centrum och chillade tills mamma hämtade mig, och skjutsade hem Emma, då drog jag hem dårå och städade mitt rum (som jag gör hela tiden..har väldigt lätt för att stöka till det (a) ) , packade, åt middag, dunkade aaashög musik och sen stack jag tillbaks till Emma och nu är jag här! Just nu äter hon natchos och jag sitter och bloggar! Vi hörs strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0