om du bara visste hälften

Tjääna. Det har blivit så att jag har tagit en omedveten bloggpaus, som dock höll på i en halv vecka eller nått bara så det spelar inte så stor roll, huh? Men tyvärr har ju jag inte tillgång till en dator så mycket den här månaden. Men jag ska försöka blogga så ofta jag kan.
Iallafall, idag var det skola, inget speciellt hände då, så sedan när vi slutade vid halv tre drog jag hem till mig och det var meningen att jag skulle försöka att orka med att plugga också, så ska göra det nu när jag skrivit klart. Sedan vid sex någongång ska jag möta upp Hanna och vi drar till simningen. Behövs, mahahaha. Nejmen jo. 
gammal, från februari. xd

Kommentarer
Postat av: Johanna

fast dendär är från mars men okej :p

2011-05-16 @ 13:45:01
URL: http://twofreaks.webblogg.se/
Postat av: Johanna

fast dendär är från mars men okej :p

2011-05-16 @ 13:45:10
URL: http://twofreaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0