Mooonday

Hej! Dagen började med skola, började kvart över nio så hann göra lite grejer hemma först. Rensade lite bland mina krämer osv. Hehe men sen gick jag till skolan och var där tills halvfyra. En smått seg dag. Var sen hos Emma en snabbis (hahaha det där klippet.. man blir ju smått äcklad.. fast det är SÅÅÅÅ våran humor, hahaha..) men ja sen hämtade mamma mig och vi åkte till solna och jag klippte mig för jag hade verkligen föör slitet hår, haha ser ut som en bebi nu, nejmen har askort haha. Men mitt hår skulle gå av av sig själv ifall jag inte klippte det, så det var det värt. Nu får det växa som fan för jag vill inte ha kort hår.. har typ klippt av 20 cm vilket är skiitmke och hade kämpat för min längd på håret.. men men. Men det blev väl okej. Sen satte vi oss på ett kafe och satt där och värmde oss med kladdkaka & varm choklad i en timme. Sen åkte vi hem. Har gjort lite stuff nu. Förlåt för mitt dåliga uppdaterande.. blir bättre i helgen!!
Hej närbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0