Lördag!

Heihei bloggish. Nejmen, hej bloggen! Dagen började med att jag och Emma vaknade, gjorde lite grejjor och åt en jättegod brunch på äggröra & bacon, juice, varm choklad, yoghurt. Sen stack jag på fotbollsträning på berga, den var kort (eller ja, en timme och fyrtiofem minuter) och inte jobbig alls faktiskt. Den var härlig pga vädret, loveit. Soooligt. Men ja, sen stack jag hem och gjorde i ordning mig och stack till centrum och mötte Emma för att dra till södertälje. Där skulle vi shoppa men när vi kom dit så stängde allt.. så det var inte så kul. Men vi stack hem igen efter ett tag och var i centrum och njöt av solen. Sen blev jag hämtad. And now I'm here.
Ikväll är det mellofinal och jag hejar såklart på Danny! Skön låt och skitbra röst, och så är han snyggish. Dock så är jag nästan säker på att Saade kmr vinna, han är favvotippad och ligger somsagt etta på jättemånga listor där folk har röstat på vem som ska vinna osv, ni fattar! Men det är ju duell mellan Dannyboii och Ericboii, det har stått i massa tidningar. Nån av dem  blir det ju. Hoppas Danny. Men Eric ser rätt bra ut också så ;)




jag idag. coolhest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0