Lite stuuuuff ni kanske inte visste om johannaroos

* Jag SITTER alltid ned i duschen när jag duschar. Så sjukt mycket skönare haha.

* Förut ägde jag världens finaste hund, Gullregn hette hon. Fast vi kallade henne Lina, konstigt nog. Hon var det finaste jag ägde. Sen på bara några få dagar gick hon från att må prima till att få cancer (20 tumörer! :o), gulsot vilket också är en allvarlig sjukdom, och anemi (skitläskig sjukdom den med, det är att man har för lite blod i sig och så kräks man upp blod så man får mindre och mindre). Någon dag efter att  hon blivit sjuk, så dog hon. Jag har aldrig gråtit så mycket i mitt liv som jag gjorde då. <3 nej urs, började gråta NU när jag skrev detta och ändå så var det typ 3 år sen hon dog.. älskar dig lina <3

* Jag har aldrig varit så kär i mitt liv som jag är just nu.

* Den 5:e april har Emmish tha man och jag varit vänner / bästevänner, i ett år. Innan dess hatade vi varann, haha.

* Jag väger mig ca varfemte minut. Har panik bara jag gått upp 0.1. Fast som tur är så går jag bara ned i vikt.

* Jag är största rockfreaket. lyssnar alltid på ROCK och inget annat. jo ibland r&b, house osv men ROOOOCK. spec hårdrock och punkrock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0