Kroatien i sommar..?

Hei! Söndag idag. Dagen började med att jag vaknade, hade ställt klockan på 9 för att ha gott om tid på mig eftersom jag hade träning kvart i elva. Men, hade ju glömt att ställa fram klockan en timme, så när jag trodde att jag vaknade nio så kom jag sen på att klockan var tio, så jag fick panik. Men det gick lugnt! Åkte på trännig sen, på berga. Efter det åkte vi, hela laget, till felino och tjockade oss där. Detta var vid 1tiden. Mår fortfarande skitilla och är proppmätt, urs. Aldrig mer en hel pizza från felinos. Varför tog jag inte en sallad liksom? blä. Jaja. Nu sitter jag här och kollar på resor till i sommar, vill verkligen till kroatien! Så ska försöka övertala papi. Han verkade också ganska sugen på kroatien så :) Några måsten i sommar: Åka till kroatien, åka på kryssning (som förra året) till tallinn och shoppa där, norrland (för 5:e året), sthlms skärgård, grönan, ung 08 och baaaaada & bli brun. Detta var några av alla mina krav, åååh vad jag längtar till sommarn. Spec värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0