Har tråk.

Är du..?
1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? Jorå helt ok, men längtar som fan tills snön försvinner.
3. Är du uttråkad? Just nu, lite kanske.
4. Är du ledsen? Nepp
5. Är du italienare? Nejrå
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full?
8. Är du en cooling? Det behöver man inte fråga. Klart jag är. 
9. Är du från Irland? nerå.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nja

Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag nog inte.
2. Har du nånsin blivit sårad? Jao
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Klart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för han? A
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? japp :)
7. Är du kär? Ne tror inte det. 
8. Vill du gifta dig i framtiden? Klart jag vill!

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet lätt!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll :d
8. Pengar eller lycka? Bådeoch.
9. Dag eller natt? Venne, både.:)
10. MSN eller mobil? Mobilen!

 

Har du någonsin?
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? jorå
4. Hoppat Bungee Jump? nerå
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Urs nej, skulle aldrig utsätta min kropp för det..
7. Gjort bort dig offentligt? Händer rätt ofta.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ah trorjag.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jorå, min älskade hund dog i cancer och jag grät floder.
10. Velat försvinna? *dö

Senaste..
Vad såg du på tv sist? American pie
Vems blogg läste du sist? vene
Vad åt du sist?
glass med blåbär å jordgubbar.
Vem pratade du med sist? Emma
Vad sa du? jag sa att jag skulle väcka henne ifall hon somnar, haha.
Vem ringde du sist? Em.. mamma trorjag.
Vem messade du sist? Martin tror jag? haha.
Vad läste du sist? Emanuel - SommarförförararN , heh.
Vem pussade du sist? det var väl isf Emma, på kinden idag senast. 
Vem kramde du sist? Emma typ för en kvart sen? 
Vem bjöd du sist på något? bjöd familjen på prinsessbakelser, haha. nån vecka sen.
Vad köpte du sist? ett par strumpbyxor & en mössa, typ nån vecka sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0