Godmorgon!

Dålig uppdatering från mig IGEN, jag känner mig så dum speciellt mot Emma, men jag ska skärpa mig! Dock har vi ju skola ca 7 timmar varje dag + jag har 2timmarsträningar typ varje kväll. Plus att min dator är trasig.. Ja ni fattar ju :) Men ikväll ska jag sova hos bebin (Emma) så då uppdaterar vi mycket!

Godmorgon! Idag är det fredag och det är nice. Slutar skolan strax efter ett(och börjar kl åtta med idrott)! Efter det ska jag hem och packa lite, blogga mycket, äta middag och göra lite grejer och sen sticka till Emma och vi ska väl kolla let's dance antar jag, blogga mycket, snacka ooooosv. Sen sover jag där alltså. Harefinfint!
blir mycket gamla bilder för jag orkar aldrig hämta kameran & usb:n, haha.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hur kommer det sig att du går som att du har bajsat på dig?

2011-03-11 @ 18:17:31
Postat av: Anonym

haha ursäkta? vem är du ens? har du sett mig gå? jävla idiot :)

2011-03-11 @ 19:25:46
Postat av: Anonym

Man har ju faktiskt rätt att fråga utan att du ska bli sur? Jag heter Fia och bor i Tumba, men jag har sett dig i Rönninge Centrum några gånger när jag skulle till Salem. Har du någon sjukdom i höften eller knäna?

2011-03-12 @ 19:36:48
Postat av: Johanna

jorå. du kan fråga det. jag bryr mig ändå inte. :) Nejmen, jag har inte sjukdom men det kan se ut som om jag haltar eller går konstigt ibland för jag har skitont i det högra knät ibland, har en knäskada från förra året. så jag kan gå och dra ena benet efter ibland.

2011-03-13 @ 15:39:04
URL: http://twofreaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0