FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMARN!!

Fysjutton vad jag längtar till sommarn. Gal1 mycket, äckligt mycket, asmycket. Att vara brun, slippa gå med värsta tjocka jackan och fula skor, ha solbrillor, bada, vara med vännerna, alla snygga kläder, SOMMARLOV. Yääs, ni fattar. På tal om sommarkläderna, har ni sett att många av butikerna har börjat släppa alla sommarkläder nu? Ska faktiskt satsa på sommargarderoben, så att jag har mycket på att välja i sommar. Alltså typ massa linnen, shorts, skor, magtröjor, tröjor, klänningar, kjolar, byxdressar, solbrillor, bikinis, ni vet allt det där. Men som sagt; Jag längtar gal1 till sommarn.

Men om man ska tänka det posetivt: Av den här vårterminen har det gått ca 10 veckor. Snart 11. Och Vecka 23 är det sommarlov så då har vi alltså snart gått hälften utav terminen nu. Dessutom är det påsklov, och massa helger osv. Hähä, och vecka... 19-21 borde man inte kunna börja bada då? Eller..? 
Vår lilla failade bild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0