FREEEDAG!

Heiiii!
Fredag idag och det hissas stort. Ingen skola på två daaar wohoo. Nejmen det finns endast en dålig sak med det. Den enda som kan fatta är Emma, hihi. Och jag såklart dåra. Men jaja, skoldagen idag var bra, älskar fredagar för vi börjar dagen med idrott vilket är skööönt som fan för då duschar man ju sen också (och visste nån att idrott är mitt favvoämne? :) det har blivit det för att jag älskar att bränna kalorier haha) jaja. Sen har vi bara Svenska, SO, Franska och Engelska och nånstans därimellan lunch, sen är ju dagen slut och man kommer hem tidigt! Jaja. När jag kom hem från skolan så satt jag här vid datan ett tag och sen drog jag och tränade träningsmaskin i ca en timme, samt armhävningar & sittups. Läskigt nog var jag jättenära att svimma när jag gjorde armhävningar pga att det var det sista jag gjorde och har faktiskt inte ätit något ALLS idag förutom en knäckemacka. Så min kropp mådde dåligt då jag tränade men som tur var så svimmade jag inte för jag insåg att träningen därmed behövde avslutas och jag låg och hade svårt att andas i nån minut. :/ så blire när man tränar hårt utan att ha ätit den dagen. Så satte mig i duschen och smörjde in mig med tropiska krämer från bodyshop, loveit. Sen bytte jag om och gjorde lite stuff och nu sitter jag och dunkar mcr! hhiihi. på högsta volym ofc. Men jaja nu blev de mycket text så peaceoutforyouthen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0