dannyboii

tjena. tänkte bara skriva lite snabbt här, ehhe. Danny idag var grym. Hihi, ville egentligen inte följa med till Dannyboii eller jo, men jag var inte så jäkla sugen pårä'. Men han var iallafall grym. För dessutom i slutet av när han sjöng "In the club" så kollade han aslänge på mig och sedan vare typ i texten "you" och då pekade han på mig. Jag bah nawieeee. Och då vare några småfjorrar bredvid mig som kollade skitsurt på mig efter bara för att Danny kollade på mig och inte dom, mohahaha. Ah, och dom där wb-småfjortisarna bredvid mig höll på och sa tillvarandra "OMG, Danny blåste på mitt papper" och "OMG, Han skrev KRAM på mitt papper!!!!" men jaja.
Men annars, träningen var väl helt okej. Hade inte ätit sedan lunch så typ dog. Men annars vare heeelt okej. Och har sovmorgon imorgon, eller sovmorgon och sovmorgon - börjar senare än vanligt, så det är nice. Dock slutar vi vid halv fyra så ja.. 
Ni får mer bilder sedan, men jag får skaffa copyright pårom så att ingen tar dom och säger att dom är ens egna, för det har hänt förut för mig.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0