cphumör.

Jag sitter och typ dör. Är på något konstigt, dåligt, cphumör. :( Träningen vart typ inställd bara för att det var någon tävling där idag. I skolan var allt baaara bra, antar jag. Som vanligt. Sen gick jag hem och sedan dess har jag gjort lite småsaker.
JUSTE, igår hade jag och Johanna våran redovisning av såkallade "The Mummy Parfume", på bilden. Och då skulle man göra reklam för en produkt osv osv. Jag och Johanna var som sagt och i slutet av hela redovisningen så gjorde vi väääärsta grymma dansen. haha, men alla killar mobbade oss efterråt, men det var bah för att dom var avundsjuka. Mihihihihihhi. Ni skulle sätt alltså. "Reklamen presenteras utav... The Mummy parfume! Ooha-ohhaa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0