Bad update

..från min sida, så ledsen för det! Men har inte alls hunnit + att mycket har hänt och jag har behövt tänka mycket. Har inte sovit en sekund på hela natten, bara legat och kallsvettats och haft vääärldens mensvärk så jag är inte lite trött just nu. Emma har berättat om gårdagen men den blev mysig. Stack sen hem sen, när jag, Wille & Kristoffer hade vart hos Emma. Stack på träning, men hade så jäkla ont i magen (mensvärk somsagt dårå) så satt bara och kollade på, men vi fick nya overaller iaf! :) Och det kändes skönt att iaf vara där, annars skulle jag lega och dega vid tv:n. Men sen så kom jag hem. Pappa hade köpt semlor & gjort någon speciell middag men vägrade äta, hehe.. mådde så dåligt. Så ingen semla för mig igår. Åt knappt nåt alls igår faktiskt, eller typ 2 äpplen, lite lunch, liiite frukost. Men men, nu ska jag snart till skolan iaf. Vi får höras sen, puuuuss!
Lovar mer uppdaterande från mig idag, dock så har jag utomhusträning (berga, wohooo) kl kvart i sju till nio, men när jag kommer hem till skolan så!


nån gammal bild. från oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0