(a)

Hann blogga ändå, allt för er ju! Nejmen, vårat mål är att få mycket besökare (mycket fler än vad vi hade på våra personliga andra bloggar, vi bloggade själva i "priiincess.webblogg.se - min blogg haha" och "emmhs.webblogg.se - Emmas dårå" och det var bara någon/några veckor sen vi raderade dem. Men NU KÖR VI som jag sagt en miljon gånger, ska bli kul. Hihi.  Vi skaffade bloggen igår och vi fick 55 (unika dårå.) inte för att det är mycket men alltid något nåra hittade hit, 55 pers dårå. Idag ska vi ha MER!  Ska iaf till skolan nu och har på mig en basicoutfit, svart tröja, svarta jeans och min favvosjal. Utsläppt hår. Aja, puss och ha en bra dag!
gammal bild från september 2010, alltså ett halvår sen. Tiden går så jäkla fort. Jag och Millanpillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0