6 saker du kanske inte visste om mig.. (kanske)

'
Så jäkla coola! Lyckades även få henne att kolla in i bilden, alltså katten.

Jag har två kissemissar. Ja, katter dåra. Verdi och Simba heter dom. Totalt i hela mitt liv har jag haft fyra katter. Och Verdi (Hon som är med på bilden häröver) har funnits i hela mitt liv.. Naw. <3
Jag har gått på fotboll. haha, fan vad pinsamt. I efterhand tänker jag bara varför? Haha..
Jag har aldrig färgat håret. Bara slingat.. 
→ Jag är helt okej nöjd med mig själv (haha) FÖRUTOM en jäkla sak, och det är min röst. Så sjukt ful, men jajajaja det kunde ju vart värre.
→Jag ÄLSKAR musik. Jag blir alltid på topphumör när jag lyssnar på en riktigt bra låt.
→När jag blir stor vill jag bli journalistsak, eller programledare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0