värmeslaaaag

jag har varit i solen från kl 9 imorse (då jag vaknde, gick ut direkt mohaahha) och gick in NU. har värmeslag, det är ca 25 grader och stekande sol ute. Men har blivit äännu brunare, wohhihooo. eller brändare kanske jag ska kalla det. smörjer aldrig in mig med solkrämsak. Jaja, idag har jag dårå: legat och solat ca 3 timmar, och varit i centrum där jag av slump träffade Emma. Jag köpte påskäggish till henne , det är ju faktiskt skärtorsdagen idag. fast vi ska "byta ägg" på söndag. Jaja. Så jag köpte det och sen träffade jag Emma och hon skulle köpa lunch på felino så jag följde med henne. Sen gjorde vi lite andra grejer! Hare finfiiiint. Ska äta lunch nu, sen träna och sen bada!
haha uäk bjuder. från igåår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0