Dålig bloggning h3h3h3.

Förlåt för den usla bloggningen. (Blivit min öppningsreplik till inlägget nu..) Det ska bli bättre. Hoppas jag. Kan berätta lite kortfattat om dom här tre dagarna som gått sedan mitt senaste inlägg: 
Onsdag: Skola först sedan gjorde jag något med Johanna tror jag.. Sedan vid sju var det simning, då vi bland annat sprang typ aaaslångt - enligt mig.
Torsdag: Först astråkig skola, alltså det var liksom värre än vanligt. Sedan gick jag hem, efter en stund kom Johanna och vi gick ut på promenad. Då vi först gick till Berga där massa 99:or (alltså våra småsyskon och deras vänner var) och ja, dom typ dampa eller jag ville låna pengar av min lillebror osvosv. Sedan drog vi med pant och köpte klubbor. Och efter det drog vi till berga igen där några nittioåtta killar var. Typ Leo, Chrilleboii, Johan och Hugo typ. Haha.. :)
Fredag: Skola först. Slutade ett och då gick jag hem. Mötte vid tre-fyra Johanna på berga. Sedan var vi där ett taag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0