'Cause you told me that boys doesn't cry.

Tjena. Mötte som sagt Johanna vid Bergviks. Eller ja, typ nästan. Vi var iallafall vid bergviks ett ganska långt tag. Gav varandra varsina påskägg osv. Fick ett rooooooosa, woho. :D Ni vill inte veta hur men jag liksom råkade ramla ner till hälften i vattnet, så blev helt jäkla blöt, men attans va jag skratta. Skrattade så jag fick ont i magen och kunde inte resa mig upp, så jag låg där halvt i vattnet. Haha, men dä va roligt. Sedan gick vi hem till Johanna där vi kollade på film, va vid datorn och delade på pizzaaa. tjockisar vi är alltså, hiih. Ne, men vad är det man säger; En gång är ingen gång? Sedan var vi där ett tag till typ halv åtta då vi drog ut på en promenad, bland annat till Berga. Hehe, jag tror det var någon blandning av allt godis vi käkat och trötthet som fick oss vara så skumma där, ni kan ju fråga någon som var där, hahah. Vi snackade med ascoola Spencer och hans kompis Carl, eller jag vet inte om dom drev att kompisen hette karl/carl men venne.
Nu skriver jag helt failat för jag är tröttare än tröttast. Harebra sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0