heii

Wohoo, det är söndag och har ingen söndagsångest!
Och heeeelvete vad fint väder det vart både idag och igår. Summerfeelings. Det var upp mot 25 grader i solen och kanske lite mindre runt 15-20 i skuggan. Har legat och solat mest hela dagen, och har fått en rand, wohooooo, men bara en jättesvag.. :( Sedan drog jag till simningen, där det var aaaasvarmt. Höll ärligt talat på att dö. Men på själva simningstimmensaken så gjorde vi typ.. sammarbetningsövningar, kan man kalla det det? Vi var bara fyra stycken på våran del av banorna så vi körde liksom.. alltså man hade en ring och så fick en av oss fyra sitta på den och den personen fick inte nudda vattnet medan dom andra tre skulle dra ringen till andra sidan utan att den personen på ringen skulle ramla. Blev lite rörigt nu, men spela roll.
Sedan hade jag och Hilda vattenkrig med iskalltvatten, alltså då menar jag helt iskallt som att hålla i snö, haha. Sedaaan drog jag hem och sedan dess har jag hunnit med att äta middag och kollar en hel del på teve.
Roligt inlägg, huh? Sååååklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0